keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Kauneus & Terveys arvonta!

Nyt pärähtää lehti kesäksi arvonta käyntiin.

200 lukijan raja paukahti rikki jokunen aika sitten ja niimpä haluankin palkita jonkun 3 kuukauden mittaisella kesälukemisella eli kauneus & terveys lehdillä.


Arvonta on päättynyt!!!

Koska kyseessä on lukija arvonta muutin hitusen sääntöjä totutusta..

Jokainen osallistuja saa yhden arvan.
Arvan saaminen edellyttää, että olet kommentoinut johonkin postaukseeni Huhti-Toukokuun aikana(HUOM! Arvontapostauksiin kommentointi ei oikeuta osallistumaan tähän arvontaan).
TARKISTAN JOKA IKISEN OSALLISTUJAN! 
eli rankki on kova tällä erää :P

Lehtitilaus alkaa ensimmäisestä mahdollisesta numerosta.

arvonta alkaa än yy tee nyt ja päättyy 19.5.2013.

ps:Tämän arvonnan olen sponsoroinut ihan itse! DII!

Arpaonnea jokaiselle ja valtavan ihanaa torstaita kaikille!

edit: koska heti harrastetaan vilunkipeliä tarkennettakoon, että se kommentti on täytynyt tulla ennen tämän arvonnan alkamista 8.5.2013 klo:18.39

62 kommenttia:

  1. Tää oliki kiva arvonta noilla ehdoillaan!
    - onneks olen ollu suhteellisen "aktiivinen" kommentoimaan... ainaski edelliseen :D

    VastaaPoista
  2. Mukana ollaan :) Olen ihan varmasti johonkin kommentoinut ;)

    VastaaPoista
  3. Hyvät säännöt!
    Mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva arvonta :D - ja mä veikkaan että ilahduttaa kovasti voittajaa!
    Mä en nyt osallistu kun mulla on tuota lehtee omastakin takaa näköjään enemmän kuin kerkeen lukea, mutta aattelinpa toivottaa mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos kaunis mussu..samoin sinne :) joko kukat mullassa??

      Poista
    2. Jep jep!
      Huomenna kutsuu rinsessalandia, samoin lauantaina -ja perjantaille sadetta +reissu ruåttalaiseen.
      Pakkohan ne oli, vaikka meinas mennä auringossa istuskeluksi ☺

      Poista
    3. hehe..mie myös juossu ulukona tämän päivää :D naama ihan oranssina nyt. saatanan teerenpaskat(lue=pisamat). valtaavat koko naaman taas tänä(kin)kesänä :D

      Poista
  5. Mukana arvonnassa! :) Ainakin savottaeväspostaukseen kommentoin muistaakseni, huh!

    VastaaPoista
  6. Nyt hävettää. Olenkos ollut noin laiska kommentoija, vaikka kaikki olen käynyt lukemassa. Yritän parantaa tapani =)
    Oli siellä kuitenkin ainakin 23.4. minunkin puumerkki näkyvillä, eli pääsen mukaan arvontaa =D

    VastaaPoista
  7. Mukana kivassa arvonnassa! Ainakin perhostaulu-postukseen olin puumerkin jättänyt. :)Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  8. Mukana ollaan toivottavasti. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. khyllä..kommenttia ainakin perhostauluissa :) onnea!

      Poista
  9. mukana arvonnas olen muistaakseni useamman kerran kommentoinut mut ainaki tähän http://mehtapirtti.blogspot.fi/2013/05/perhostauluja.html

    VastaaPoista
  10. Jee, mukana ollaan ainakin teidän ihanan museoauton kommentilla :) Onnittelut lukijoista - huikeaa.

    VastaaPoista
  11. Onnea niinkin monesta lukijasta ;)
    Mukana. Enpä ole pitkään aikaan lukenutkaan ko lehteä, joskus talvella kampaajalla.
    -päivi-

    VastaaPoista
  12. Muistelisin, että olen kirjoitellut, vaikka olen tosi laiska kommentoimaan.... Diskaa, jos muistan väärin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. unelmien piilopaikka postaukseen olit kommentoinut :)onnea arvontaan!

      Poista
  13. Hei, oon tainnut heittää muutaman kommentin ;) Jospas oisin mukana.

    VastaaPoista
  14. Vastaukset
    1. kyllä kyllä..lykkyä pyttyyn!

      Poista
    2. Jeppisjee! Ai rili houp sou että lykka ois puolella! :3

      Poista
  15. Mukana arvonnassa:)
    Minulla onkin pitkä kesäloma, ehtii lehtiäkin lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. dodii..hienoa hienoa. onnea siis sinullekkin arvontaan. ps:en saanu siun säpöön jostain syystä vastattua tänään. spämmäs takasin koko ajan sen..

      Poista
  16. Olen mielestäni kommentoinut jokusenkin kerran - vaikka moni roskapostisuodatin luokitteleekin kommenttoini usein arvottomiksi ja vippaa ne suoraan blogimolokkiin. ;o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, mistähän sekin johtunee??miulle kommentit on kuitenkin tullu perille. eli arvonnassa mukana!

      Poista
  17. Mukana ollaan, ainaki edelliseen postaukseen oon kommentoinu :)

    VastaaPoista
  18. Mukana, edellisin kommentti löytyy perhosista :)

    VastaaPoista
  19. harmi jos aattelit et mun kommentointi oli vilunkia :) en ehtinyt aiemmin lukemaan tota postausta ja kommentoin siihen siksi aika myöhään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, mutta säännöt on säännöt etkä todellakaan ollut ainoa.. :D hirveen moni teki kuule ihan samaa..hauska oli noita kellonaikoja seurata..puoltaminuuttia myöhemmin oli sit arvonta kommentti laitettu :D heehee

      Poista
    2. NIi no en minä arvonnan perässä :D vaan tarkotin sitä että kommentoin ihan muuten siis ja sitte luin tän arvontahomman :)

      Poista
  20. Mää uskoisin kommentoineeni ;)
    IHana arvonta, vähänks oot kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ehottomasti sieki mukana arvonnassa. arpaonnea siis :)

      Poista
  21. Ihan mahtava arvonta, ja ihan huippu ehdot! Peukku sille.
    Ainoa että itselle tuli hirmuinen paniikki, olenko kommentoinut lukemisen päätteeksi, mutta ainakin motoristi postauksesta löytyypi puumerkki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu..kyllä sieltä kommentteja löytyy :) onnea arvontaan..

      Poista
  22. Kyl mää luulen, et johonki oon älynny kommentoidaki.. Jokasen käyn kumminki aina lukemasa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistutukseksi postauksesta löytyi..onnea arvontaan!

      Poista
  23. VILUNKI PELIÄ!! Mun pappa käytti tota sanaa..ja mun isä..aika usein :) MUTTEI MUN KOHALLA!! sis isä.. kait mä nyt kommentuinot olen!! Paitsi että monet kerrat kommentoinnit on jääny kesken kun ajomatkoilla leikin puhelimella jaa jaa sitten se tilttaa jaa jaa AURINKOA sinne kuitenkin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VILUNKIPELIÄPÄ hyvinnii :D out kommentoinna, jotenkas onnea arvontaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)